Klient cyfrowy: diagnozowanie potrzeb i efektywna komunikacja - Krakowska Szkoła Biznesu UEK | Krakow School of Business
Back

Klient cyfrowy: diagnozowanie potrzeb i efektywna komunikacja

Klient cyfrowy: diagnozowanie potrzeb i efektywna komunikacja

Opis szkolenia

Kurs “Klient cyfrowy: diagnozowanie potrzeb i efektywna komunikacja” to przede wszystkim szkolenie na którym uzyskasz odpowiedź na następujące pytania: Kim jest klient cyfrowy? Jak definiować ścieżki klienta i użytkownika? Jakie są taktyki i strategie dotarcia do cyfrowego klienta? Co to jest omnikanałowość i dlaczego używać automatyzacji i personalizacji?

Podczas szkolenia poznasz podstawy tworzenia i zarządzania produktem cyfrowym. Ponadto, nauczysz się jak skutecznie zarządzać marketingiem produktu oraz tworzyć strategię wejścia na rynek.

Szkolenie jest dedykowane dla osób zaainteresowanych, bądź już zaangażowanych w tworzenie i rozwijanie produktów lub usług dedykowanych dla klienta cyfrowego. Poruszone tematy znajdą zastosowanie zarówno w startupach, jak i w zespołach marketingu, sprzedaży lub produktowych dużych korporacji.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z taktykami i strategiami dotarcia do klienta cyfrowego oraz omówienie zasad tworzenia i zarządzania produktem cyfrowym.

Program szkolenia

Klient cyfrowy – Kim jest?

  • Klient cyfrowy, a tradycyjny.
  • Definiowanie customer journey
  • Dane klienta, jako paliwo w cyfrowym świecie
    • Produkty wykorzystujące AI i ich zastosowanie w dotarciu do klienta – wprowadzenie
  • Taktyki i strategie dotarcia do klienta cyfrowego
    • Omnikanałowość
    • Automatyzacja
    • Personalizacja
    • Całościowe strategie np. growth hacking

Zarządzanie produktem cyfrowym

  • Czym jest produkt cyfrowy?
  • Produkt b2b, b2c, b2b2c.
  • Różnice i wyzwania związane z zarządzaniem produktem.
  • Definiowanie potrzeb użytkownika/klienta
    • Użytkownik, klient, a klient końcowy. Czy i kiedy tworzyć persony?
    • Budowa scenariuszy produktowych
  • Wprowadzenie do metodyk zwinnych
    • Dlaczego się ich używa?
    • Główne role i artefakty
    • Kiedy ich używać?
  • Koncepcja design thinking i lean startup
  • Fazy cyklu życia produktu
  • Analiza konkurencji i market fit
  • Tworzenie MVP (minimum viable product)
    • Definiowanie wymagań
    • PRD
  • Metody walidacji produktu
    • Wybór mierników sukcesu (KPI)
    • Stosowanie testów AB
  • Tworzenie roadmapy produktu
    • Taktyczne i długookresowe techniki priorytetyzacji zadań np. OKRy

Marketing produktu cyfrowego

  • Tworzenie strategii komunikacji – GTM
  • Komunikacja przyrostów i zmian
  • Metody wyceny produktów (pricing)

Case Study / Projekt

  • Projekt z zakresu CVM (customer value maximization)
  • Stworzenie zarysu produktu Fintech (MVP)

O trenerze

mgr Michał Pastuszak

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Politechniki Warszawskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunkach – Metody Ilościowe, Data Science oraz Ekonomia. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz tworzeniu produktów na rzecz wiodących firm sektora finansowego i IT. Obecnie odpowiedzialny za rozwój produktów wykorzystujących AI/ML w Synerise S.A., jednej z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych na świecie w dziedzinie sztucznej inteligencji i Big Data. Przez wiele lat związany z branżą finansową, jako trader instrumentów pochodnych w XTB DM S.A. Zdał wszystkie trzy egzaminy w ramach tytułu CFA, nadawanego przez przez CFA Institute, organizację zrzeszającą etycznych profesjonalistów z branży finansowej na całym świecie. Panelista, prelegent oraz moderator na wielu branżowych konferencjach i kongresach.

Harmonogram

Termin Nazwa szkolenia Cena Czas trwania Forma Uwagi
Wkrótce nowe terminy
Klient cyfrowy: diagnozowanie potrzeb i efektywna komunikacja

Zainteresowany szkoleniem?

Zadzwoń i zapisz się!

Skip to content