Studia podyplomowe:
Handel i zarządzanie sprzedażą
Dlaczego warto wybrać kierunek Handel i zarządzanie sprzedażą?
- Nauczysz się tworzyć od podstaw oraz reorganizować działy handlowe,
- staniesz się profesjonalistą w dziedzinie sprzedaży,
- poznasz najnowsze trendy w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
- podniesiesz efektywność pracy handlowców,
- będziesz umiał wprowadzić nowoczesne rozwiązania organizacyjnych.
- możesz studiować zarówno stacjonarnie jak i zdalnie
1 grupa: online
2 grupa: stacjonarna
Zapisy do obu grup w systemie IRK.
Cel studiów:
Celem studiów jest wykształcenie ekspertów w zakresie nowoczesnych metod sprzedaży, uwzględniających współczesne tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie zgłaszane ze strony praktyki gospodarczej na profesjonalistów posiadających kwalifikacje i umiejętności dotyczące:
- tworzenia od podstaw oraz reorganizacji działów handlowych,
- podnoszenia efektywności pracy handlowców,
- wprowadzania nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych.
W programie uwzględniono koncepcje marketingu relacyjnego, zintegrowanego łańcucha wartości oraz najnowsze tendencje w zakresie merchandisingu. Niezwykle istotnym czynnikiem, który wpłynął na charakter kierunku jest szybki rozwój technologii informatyczno-komunikacyjnej, ułatwiającej zarządzanie szeroko rozumianą sprzedażą partnerską. Ideą profilu jest kształcenie specjalistów z zakresu sprzedaży w różnych branżach, tak o charakterze wytwórczym, jak i handlowo-usługowym
Profil uczestnika:
Docelowym kandydatem na studenta kierunku studiów podyplomowych Handel i zarządzanie sprzedażą jest osoba zawodowo związana ze sprzedażą i/lub handlem, poszukująca nowej wiedzy, kompetencji i umiejętności, których wykorzystanie będzie widoczne w codziennej praktyce zawodowej. Treści składające się na kierunek zostały zaplanowane w sposób odpowiadający na potrzeby przedstawicieli różnych branż, zarówno wytwórczych, jak i usługowych (w tym handlowych). Oferta jest adresowana w szczególności do osób pracujących w działach handlowych i działach marketingowych przedsiębiorstw. Kierunek spełni równocześnie oczekiwania przedsiębiorców, dla których wiedza sprzedażowa jest niezbędna w organizacji swojego biznesu i nadzorze nad pracownikami. Gwarancją uniwersalności i praktyczności przekazywanej wiedzy jest też dobór wykładowców, na których składają się specjaliści z zakresu handlu i marketingu, sprzedaży, merchandisingu, psychologii biznesu i prawa, w tym liczne grono trenerów i praktyków.
Po ukończeniu studiów otrzymasz:
> dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
> świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).
Kierunek studiów podyplomowych „Handel i zarządzanie sprzedażą” realizowany przez Krakowską Szkołę Biznesu UEK został wyróżniony w Magazynie Home&Market jako najlepsze studia podyplomowe w języku polskim.
Czesne
3050 zł/semestr
Forma studiów
zdalna lub stacjonarna
Liczba godzin
180 godzin
2 semestry
Forma zaliczenia
egzamin
Dyrektor kierunku
dr Sebastian Brańka
Kontakt
Menedżer kierunku
lic. Alina Ławicka
tel. 12 293 75 98
E-mail:
alina.lawicka@uek.krakow.pl
Program studiów
- Organizacja i sztuka sprzedaży
- Handel w gospodarce rynkowej
- Współczesne instrumenty marketingu
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Merchandising
- Analiza i prognozowanie sprzedaży
- Negocjacje handlowe i asertywność
- Cyfrowa transformacja w sprzedaży B2B
- Twórcze myślenie
- Zarządzanie działem sprzedaży – zapobieganie stratom
- Prawna ochrona konsumenta
- Badania marketingowe w handlu
- Projektowanie i organizacja służb sprzedaży
- Współpraca z kluczowymi klientami
- Przedmiot do wyboru