Studia podyplomowe:
Zarządzanie i psychologia sprzedaży
Kierunek Zarządzanie i psychologia sprzedaży to:
koncentracja na sprzedaży B2B oraz pracy z klientami kluczowymi
połączenie zarządzania sprzedażą z psychologią decyzji zakupowych i negocjacji
rozwój umiejętności pozyskiwania klientów i finalizowania transakcji
nauka analizy i prognozowania sprzedaży oraz podejmowania decyzji na podstawie danych
przygotowanie do zarządzania zespołami sprzedażowymi i systemami motywacyjnymi
praktyczne podejście do organizacji działu sprzedaży i optymalizacji procesów handlowych
wiedza z zakresu budowania długofalowych relacji biznesowych
kompetencje przydatne zarówno w sprzedaży B2B, jak i B2C
program dopasowany do potrzeb menedżerów, handlowców i przedsiębiorców
1 grupa: online
2 grupa: stacjonarna
Zapisy do obu grup w systemie IRK.
Cel studiów:
Przygotowanie uczestników do skutecznego zarządzania sprzedażą w organizacjach działających na rynkach konkurencyjnych. Program koncentruje się na rozwijaniu umiejętności planowania i realizacji strategii sprzedażowych, prowadzenia negocjacji handlowych oraz zarządzania zespołami sprzedażowymi w oparciu o mierzalne cele i wskaźniki efektywności.
Program studiów koncentruje się na rozwijaniu kompetencji umożliwiających:
skuteczne pozyskiwanie nowych klientów i rozwój portfela klientów,
przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb rynku i klienta,
prowadzenie negocjacji i finalizowanie transakcji o wysokiej wartości,
budowanie długofalowych relacji biznesowych,
analizę wyników sprzedaży, prognozowanie popytu i podejmowanie decyzji opartych na danych,
projektowanie struktur działów sprzedaży oraz systemów motywacyjnych dla zespołów handlowych,
zarządzanie ekspozycją towarów, kategoriami produktowymi i rozwiązaniami merchandisingowymi.
Profil uczestnika:
Studia są adresowane do osób, które zawodowo odpowiadają za wyniki sprzedażowe lub planują rozwój kariery w obszarze sprzedaży i zarządzania. W szczególności do:
menedżerów sprzedaży, kierowników i liderów zespołów handlowych,
handlowców i key account managerów pracujących na samodzielnych stanowiskach,
pracowników działów marketingu i rozwoju biznesu,
przedsiębiorców zarządzających sprzedażą we własnych firmach,
osób przygotowujących się do objęcia ról menedżerskich w obszarze sprzedaży.
Program ma charakter praktyczny i jest dostosowany do uczestników o zróżnicowanym wykształceniu – zarówno ekonomicznym i menedżerskim, jak i technicznym czy filologicznym. Szczególnie dobrze odpowiada na potrzeby osób, które posiadają wiedzę produktową lub branżową i chcą wzmocnić swoje kompetencje sprzedażowe, negocjacyjne oraz menedżerskie.
Po ukończeniu studiów otrzymasz:
> dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
> świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Zarządzanie i psychologia sprzedaży (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).
Czesne
3400 zł/semestr
Forma studiów
zdalna lub stacjonarna
Liczba godzin
160 godzin
2 semestry
Forma zaliczenia
egzamin semestralny I i II, egzamin końcowy
Kierownik merytoryczny
dr Sebastian Brańka
Kontakt
Koordynatorka kierunku
lic. Alina Ławicka
Tel. 12 293 75 98
E-mail: alina.lawicka@uek.krakow.pl
Program studiów
- Analiza i prognozowanie sprzedaży
- Badania marketingowe w handlu
- Cyfrowa transformacja w sprzedaży B2B
- Merchandising
- Organizacja i sztuka sprzedaży
- Projektowanie i organizacja służb sprzedaży
- Prospecting – psychologia pozyskiwania nowych klientów
- Psychologia negocjacji handlowych i asertywność
- Trendy w handlu i zachowaniach konsumenta
- Twórcze myślenie
- Współpraca z kluczowymi klientami
- Zarządzanie działem sprzedaży – zapobieganie stratom
- Zarządzanie relacjami z klientem
Wykładowcy
dr Jacek Bazarnik
dr Sebastian Brańka
dr Magdalena Dołhasz, prof. UEK
prof. zw. dr hab. Bogusława Gnela
mgr Janusz Liber
dr Jolanta Loranc-Borkowska
dr Torben Mauch
dr Karolina Orzeł
Prof. UEK dr hab. Jarosław Plichta
mgr Daniel Polek-Pawlak
dr Alicja Szczygieł
mgr Wioletta Wojtunik
