Studia podyplomowe:
Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji
Dlaczego warto wybrać kierunek Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji?
- zdobędziesz niezbędne informacje dotyczące reklamy i jej oddziaływania,
- poznasz aspekty prawne związane z reklamą, m.in. źródła prawa, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej, dobra osobiste, umowy, konsekwencje związane z nieuczciwą reklamą,
- dowiesz się, jakie są aspekty prawne zarządzania przedsiębiorstwem,
- poznasz od strony prawnej: badania konsumenckie oraz strategie komunikacji rynkowej i strategie ochrony marki i innych komunikatów wizualnych,
- dowiesz się, jakie są strategie ochrony praw własności intelektualnej,
- poszerzysz wiadomości na temat komercjalizacji wiedzy i transferu technologii,
- dowiesz się, czym jest przewrót kognitywny i jakie ma znaczenie dla ekonomii i prawa,
- poznasz najważniejsze aspekty neuromarketingu,
- poszerzysz wiedzę dotyczącą etyki w reklamie,
- zdobędziesz najnowszą wiedzę na temat technologii informacyjnej w reklamie,
- poznasz aspekty prawne postępowanie przed UP RP z elementami k.p.a.,
- nauczysz się podstaw prawa cywilnego,
- będziesz czerpać z wiedzy i doświadczenia najlepszych praktyków i wykładowców z Wydziału Finansów UEK i Wydziału Zarządzania UEK.
Cel studiów:
Poszerzysz wiedzę z obszarów takich jak prawo reklamy i marketingu oraz zdobędziesz wiadomości na temat neuromarketingu.
Profil uczestnika:
Kierunek studiów Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji jest dla Ciebie, jeżeli:
- jesteś menedżerem lub pracownikiem agencji reklamowej,
- pracujesz w domie mediowym lub firmie prowadzącej własną działalność reklamową i marketingową,
- planujesz rozpocząć karierę w zawodzie związanym z reklamą.
Po obronie pracy końcowej otrzymasz:
- dyplom Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK,
- świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).
Czesne
3900 zł/semestr
Forma studiów
stacjonarna
Liczba godzin
2 semestry
Forma zaliczenia
praca końcowa
Dyrektor kierunku
Kontakt
Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
Tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl
Program studiów
I. PRAWO REKLAMY
- Reklama i jej oddziaływanie
- Reklama vs. Informacja. Aspekty prawne
- Źródła prawa
- Reklama a dobra osobiste
- Nieuczciwa reklama
- Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa ( aspekty praktyczne)
- Reklama a prawo autorskie
- Reklama w Internecie
- Reklama a prawa własności intelektualnej
- Reklama a umowy
II. PRAWO MARKETINGU
- Zarządzanie przedsiębiorstwem – aspekty prawne
- Strategie komunikacji rynkowej z perspektywy prawnej
- Strategia ochrony marki i innych komunikatów wizualnych (aspekty praktyczne)
- Strategia ochrony praw własności intelektualnej
- Badania konsumenckie z perspektywy prawnej
- Komercjalizacja wiedzy i transfer technologii
III. ELEMENTY NEUROKOMUNIKACJI
- Przewrót kognitywny i jego znaczenie w prawie i ekonomii
- Wprowadzenie do neuromarketingu
IV. PRZEDMIOTY DODATKOWE
- Etyka w reklamie i marketingu
- Technologia informacyjna w reklamie
- Podstawy prawa cywilnego
- Postępowanie przed UP RP z elementami k.p.a. (aspekty praktyczne)
V. SEMINARIUM DYPLOMOWE – PRACA PISANA POD OPIEKĄ WYBRANYCH WYKŁADOWCÓW