Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji Studia podyplomowe - Krakowska Szkoła Biznesu UEK | Krakow School of Business
Back

Krakowska Szkoła Biznesu UEK

Studia podyplomowe:

Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji

Dlaczego warto wybrać kierunek Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji?

  • zdobędziesz niezbędne informacje dotyczące reklamy i jej oddziaływania,
  • poznasz aspekty prawne związane z reklamą, m.in. źródła prawa, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej, dobra osobiste, umowy, konsekwencje związane z nieuczciwą reklamą,
  • dowiesz się, jakie są aspekty prawne zarządzania przedsiębiorstwem,
  • poznasz od strony prawnej: badania konsumenckie oraz strategie komunikacji rynkowej i strategie ochrony marki i innych komunikatów wizualnych,
  • dowiesz się, jakie są strategie ochrony praw własności intelektualnej,
  • poszerzysz wiadomości na temat komercjalizacji wiedzy i transferu technologii,
  • dowiesz się, czym jest przewrót kognitywny i jakie ma znaczenie dla ekonomii i prawa,
  • poznasz najważniejsze aspekty neuromarketingu,
  • poszerzysz wiedzę dotyczącą etyki w reklamie,
  • zdobędziesz najnowszą wiedzę na temat technologii informacyjnej w reklamie,
  • poznasz aspekty prawne postępowanie przed UP RP z elementami k.p.a.,
  • nauczysz się podstaw prawa cywilnego,
  • będziesz czerpać z wiedzy i doświadczenia  najlepszych praktyków i wykładowców z Wydziału Finansów UEK i Wydziału Zarządzania UEK.

Cel studiów:

Poszerzysz wiedzę z obszarów takich jak prawo reklamy i marketingu oraz zdobędziesz wiadomości na temat neuromarketingu.

Profil uczestnika:

Kierunek studiów Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji jest dla Ciebie, jeżeli:

  • jesteś menedżerem lub pracownikiem agencji reklamowej,
  • pracujesz w domie mediowym lub firmie prowadzącej własną działalność reklamową i marketingową,
  • planujesz rozpocząć karierę w zawodzie związanym z reklamą.

Po obronie pracy końcowej otrzymasz:

  • dyplom Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK,
  • świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).

Czesne

3900 zł/semestr

Forma studiów

stacjonarna

Liczba godzin


2 semestry

Forma zaliczenia

praca końcowa

Dyrektor kierunku

Kontakt


Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
Tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl

Program studiów

I. PRAWO REKLAMY

  1. Reklama i jej oddziaływanie 
  2. Reklama vs. Informacja. Aspekty prawne
  3. Źródła prawa  
  4. Reklama a dobra osobiste
  5. Nieuczciwa reklama 
  6. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa ( aspekty praktyczne) 
  7. Reklama a prawo autorskie 
  8. Reklama w Internecie 
  9. Reklama a prawa własności intelektualnej 
  10. Reklama a umowy 

II. PRAWO MARKETINGU

  1. Zarządzanie przedsiębiorstwem – aspekty prawne
  2. Strategie komunikacji rynkowej z perspektywy prawnej 
  3. Strategia ochrony marki i innych komunikatów wizualnych  (aspekty praktyczne)
  4. Strategia ochrony praw własności intelektualnej 
  5. Badania konsumenckie z perspektywy prawnej  
  6. Komercjalizacja wiedzy i transfer technologii 

III. ELEMENTY NEUROKOMUNIKACJI

  1. Przewrót kognitywny i jego znaczenie w prawie i ekonomii 
  2. Wprowadzenie do neuromarketingu 

IV. PRZEDMIOTY DODATKOWE

  1. Etyka w reklamie i marketingu 
  2. Technologia informacyjna w reklamie 
  3. Podstawy prawa cywilnego 
  4. Postępowanie przed UP RP z elementami k.p.a. (aspekty praktyczne) 

V. SEMINARIUM DYPLOMOWE – PRACA PISANA POD OPIEKĄ WYBRANYCH WYKŁADOWCÓW

Wykładowcy