Grywalizacja w organizacji - zastosowanie, metody, narzędzia Studia podyplomowe - Krakowska Szkoła Biznesu UEK | Krakow School of Business
Back

Krakowska Szkoła Biznesu UEK

Studia podyplomowe:

Grywalizacja w organizacji - zastosowanie, metody, narzędzia

Dlaczego warto wybrać kierunek Grywalizacja w organizacji – zastosowania, metody, narzędzia?

  • Poznasz formułę projektów grywalizacyjnych, 
  • dowiesz się, jakie są nowoczesne rozwiązania IT, umożliwiające przeniesienie mechaniki i metafor pochodzących z gier do świata rzeczywistego,
  • poszerzysz wiedzę na temat teoretycznych i praktycznych aspektów grywalizacji, koncepcji gry i projektowania,
  • zrozumiesz teoretyczne mechanizmy stojące za grywalizacją i będziesz umiał je wykorzystywać w praktyce,
  • będziesz uczestniczyć w innowacyjnej, zgrywalizowanej formie zajęć (poprzez to doświadczenie odkryjesz wartości płynące z wdrażania grywalizacji w przedsiębiorstwie),
  • będziesz czerpać z doświadczenia i wiedzy specjalistów ds. grywalizacji głównych firm projektujących i wdrażających gry oraz grywalizację w biznesie.

Cel studiów:

Zdobędziesz praktyczne umiejętności wdrażania i projektowania grywalizacji w kontekście biznesowym. Poznasz mechanizmy znane z gier, które wpływają na zaangażowanie pracowników w wykonywane czynności i zadania.

Profil uczestnika:

Ten kierunek studiów jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

  • właścicielem firmy lub menedżerem, któremu zależy na podniesieniu konkurencyjności swojego zespołu lub przedsiębiorstwa, w takich obszarach jak sprzedaż, komunikacja z klientem, motywacja i zaangażowanie pracowników,
  • menedżerem działu HR lub specjalistą ds. zasobów ludzkich, odpowiedzialnym za motywację pracowników oraz ich zaangażowanie w wykonywaną pracę i życie firmy, a także chcesz podnieść swoje kompetencje oraz wykorzystać grywalizację do stworzenia optymalnego środowiska pracowniczego,
  • dyrektorem lub menedżerem sprzedaży, który chce wykorzystać mechanizmy grywalizacji do motywowania przedstawicieli handlowych celem podniesienia wyników sprzedażowych,
  • odpowiedzialny za rekrutowanie pracowników lub pracujesz w agencji zatrudnienia oraz chcesz oprzeć procesy rekrutacyjne na mechanizmach grywalizacyjnych, angażując i motywując kandydata w nowoczesny sposób,
  • marketing menedżerem lub brand menedżerem, lub product menedżerem – w swoje pracy odpowiadasz za nowoczesne metody interakcji z klientem i chcesz w skuteczny sposób angażować odbiorców w działania marki,
  • project menedżerem odpowiedzialnym za wdrożenie grywalizacji w przedsiębiorstwie i koordynowanie projektów grywalizacyjnych, bądź też chcesz wykorzystać techniki grywalizacji w zarządzaniu swoimi projektami,
  • szkoleniowcem lub trenerem, który chce prowadzić szkolenia z grywalizacji bądź też wykorzystać angażujące techniki grywalizacyjne, we własnych formach szkoleniowych,
  • zainteresowany najnowszymi metodami owocnej realizacji celów biznesowych, społecznych czy edukacyjnych przy zastosowaniu grywalizacji – chcesz wprowadzić je do swojej organizacji (np. jesteś przedstawicielem NGO).

Czesne

3500 zł/semestr

Forma studiów

hybrydowe

Liczba godzin


2 semestry

Forma zaliczenia

praca końcowa

Dyrektor kierunku

Kontakt


Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl

Program studiów

 

BLOK I: Teoretyczne i praktyczne aspekty gier i grywalizacji

  1. Wprowadzenie do gier poważnych i grywalizacji
  2. Zarządzanie projektem kreatywnym
  3. Storytelling i marketing narracyjny
  4. Nowe technologie w rozwijaniu kluczowych kompetencji
  5. Komunikacja biznesowa oraz podstawy psychologii
  6. Prawne aspekty projektowania i produkcji gier
  7. Zabawa i gra – wprowadzenie do ludyzmu
  8. Teoria gier i teoria decyzji
  9. Wprowadzenie do teorii motywacji
  10. Tworzenie produktu w środowisku zwinnym
  11. Neurodydaktyka w praktyce

BLOK II: Koncepcje gry i projektowanie

  1. Gry – rodzaje i funkcje
  2. Wprowadzenie do mechaniki gier
  3. Typologia graczy
  4. Gry w edukacji
  5. Laboratorium: Projektowanie gier poważnych

BLOK III: Grywalizacja w praktyce

  1. Metodyka wdrażania gamifikacji biznesowej
  2. Analiza zastosowania metod grywalizacji w produktach digitalowych
  3. Grywalizacja w zarządzaniu zespołem oraz rekrutacji
  4. Grywalizacja w marketingu i sprzedaży
  5. Grywalizacja w edukacji i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia na odległość
  6. Labolatorium grywalizacyjne (projektowanie grywalizacji)

Seminarium

Wykładowcy