E-commerce Studia podyplomowe - Krakowska Szkoła Biznesu UEK | Krakow School of Business
Back

Krakowska Szkoła Biznesu UEK

Studia podyplomowe:

e-Commerce

Profil uczestnika:

Studia podyplomowe E-commerce są dla Ciebie, jeżeli:

> zajmujesz się handlem online,
> zamierzasz związać swoją zawodową przyszłość z branżą e-commerce,
> jesteś właścicielem, menedżerem lub pracownikiem sklepu internetowego lub firmy prowadzącej sprzedaż w sieci,
> jesteś absolwentem dowolnych studiów wyższych i wiążesz przyszłość z handlem elektronicznym.

Cel studiów E-commerce:

> zdobędziesz i usystematyzujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie handlu elektronicznego,
>pogłębisz wiedzę w zakresie marketingu internetowego, zarządzania, finansów, prawa, logistyki i możliwości, jakie dla biznesu stwarzają nowe technologie,
>
zdobędziesz kwalifikacje w zakresie planowania i skutecznej realizacji przedsięwzięć wykorzystujących potencjał Internetu w zakresie sprzedaży, a także na innych polach działania przedsiębiorstw,
> zyskasz przygotowanie przydatne w wykorzystaniu nowych technologii do rozwoju przedsiębiorstw, w których pracujesz.

Czesne

3250 zł/semestr

Forma studiów

stacjonarna

Liczba godzin

190 godzin
2 semestry

Forma zaliczenia

egzamin końcowy

Dyrektor kierunku

mgr Sylwia Szkołut

Kontakt


Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
Tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl

Program studiów

Moduł I: Zarządzanie w e-commerce

  1. Wprowadzenie do e-commerce – modele i strategie
  2. Zarządzanie finansami w e-commerce – rachunkowość i budżetowanie
  3. Efektywny e-commerce – zarządzanie sprzedażą w Internecie
  4. Prawo w handlu elektronicznym
  5. Platformy sprzedażowe i integracja systemów
  6. Zarządzanie logistyką w sklepie internetowym
  7. Excel – podstawy pracy analitycznej 
  8. Potencjał technologii blockchain

Moduł II: Marketing w e-handlu

  1. Marketing – zarządzanie i strategie
  2. Psychologia i zachowania e-konsumenta
  3. Marketing w mediach społecznościowych
  4. Pozycjonowanie stron internetowych i e-sklepów
  5. Video i content marketing
  6. Copywriting – redagowanie tekstów i ich optymalizacja 
  7. E-mail marketing
  8. Analityka internetowa

Moduł III: Projekt strategiczny

  1. Biznesplan przedsięwzięcia e-commerce (zajęcia projektowe)

Wykładowcy

mgr Maria Bajak

dr Tomasz Bober

mgr Paulina Hajdo

adw.dr Karolina Mania

dr Katarzyna Sanak-Kosmowska

mgr Natalia Sheveleva

mgr Joanna Sobura

Łukasz Spendel

dr hab. Piotr Stanek

mgr Małgorzata Stefańska

Konrad Szczukiewicz

mgr Wojciech Żywolt