Studia podyplomowe:
e-Commerce
Profil uczestnika:
Studia podyplomowe E-commerce są dla Ciebie, jeżeli:
> zajmujesz się handlem online,
> zamierzasz związać swoją zawodową przyszłość z branżą e-commerce,
> jesteś właścicielem, menedżerem lub pracownikiem sklepu internetowego lub firmy prowadzącej sprzedaż w sieci,
> jesteś absolwentem dowolnych studiów wyższych i wiążesz przyszłość z handlem elektronicznym.
Cel studiów E-commerce:
> zdobędziesz i usystematyzujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie handlu elektronicznego,
>pogłębisz wiedzę w zakresie marketingu internetowego, zarządzania, finansów, prawa, logistyki i możliwości, jakie dla biznesu stwarzają nowe technologie,
> zdobędziesz kwalifikacje w zakresie planowania i skutecznej realizacji przedsięwzięć wykorzystujących potencjał Internetu w zakresie sprzedaży, a także na innych polach działania przedsiębiorstw,
> zyskasz przygotowanie przydatne w wykorzystaniu nowych technologii do rozwoju przedsiębiorstw, w których pracujesz.
Czesne
3250 zł/semestr
Forma studiów
stacjonarna
Liczba godzin
190 godzin
2 semestry
Forma zaliczenia
egzamin końcowy
Dyrektor kierunku
mgr Sylwia Szkołut
Kontakt
Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
Tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl
Program studiów
Moduł I: Zarządzanie w e-commerce
- Wprowadzenie do e-commerce – modele i strategie
- Zarządzanie finansami w e-commerce – rachunkowość i budżetowanie
- Efektywny e-commerce – zarządzanie sprzedażą w Internecie
- Prawo w handlu elektronicznym
- Platformy sprzedażowe i integracja systemów
- Zarządzanie logistyką w sklepie internetowym
- Excel – podstawy pracy analitycznej
- Potencjał technologii blockchain
Moduł II: Marketing w e-handlu
- Marketing – zarządzanie i strategie
- Psychologia i zachowania e-konsumenta
- Marketing w mediach społecznościowych
- Pozycjonowanie stron internetowych i e-sklepów
- Video i content marketing
- Copywriting – redagowanie tekstów i ich optymalizacja
- E-mail marketing
- Analityka internetowa
Moduł III: Projekt strategiczny
- Biznesplan przedsięwzięcia e-commerce (zajęcia projektowe)
Wykładowcy

mgr Maria Bajak

dr Tomasz Bober

mgr Paulina Hajdo

adw.dr Karolina Mania

dr Katarzyna Sanak-Kosmowska

mgr Natalia Sheveleva

mgr Joanna Sobura

Łukasz Spendel

dr hab. Piotr Stanek

mgr Małgorzata Stefańska

Konrad Szczukiewicz
