Studia podyplomowe:
Grywalizacja w organizacji - zastosowanie, metody, narzędzia
Dlaczego warto wybrać kierunek Grywalizacja w organizacji – zastosowania, metody, narzędzia?
- Poznasz formułę projektów grywalizacyjnych,
- dowiesz się, jakie są nowoczesne rozwiązania IT, umożliwiające przeniesienie mechaniki i metafor pochodzących z gier do świata rzeczywistego,
- poszerzysz wiedzę na temat teoretycznych i praktycznych aspektów grywalizacji, koncepcji gry i projektowania,
- zrozumiesz teoretyczne mechanizmy stojące za grywalizacją i będziesz umiał je wykorzystywać w praktyce,
- będziesz uczestniczyć w innowacyjnej, zgrywalizowanej formie zajęć (poprzez to doświadczenie odkryjesz wartości płynące z wdrażania grywalizacji w przedsiębiorstwie),
- będziesz czerpać z doświadczenia i wiedzy specjalistów ds. grywalizacji głównych firm projektujących i wdrażających gry oraz grywalizację w biznesie.
Cel studiów:
Zdobędziesz praktyczne umiejętności wdrażania i projektowania grywalizacji w kontekście biznesowym. Poznasz mechanizmy znane z gier, które wpływają na zaangażowanie pracowników w wykonywane czynności i zadania.
Profil uczestnika:
Ten kierunek studiów jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:
- właścicielem firmy lub menedżerem, któremu zależy na podniesieniu konkurencyjności swojego zespołu lub przedsiębiorstwa, w takich obszarach jak sprzedaż, komunikacja z klientem, motywacja i zaangażowanie pracowników,
- menedżerem działu HR lub specjalistą ds. zasobów ludzkich, odpowiedzialnym za motywację pracowników oraz ich zaangażowanie w wykonywaną pracę i życie firmy, a także chcesz podnieść swoje kompetencje oraz wykorzystać grywalizację do stworzenia optymalnego środowiska pracowniczego,
- dyrektorem lub menedżerem sprzedaży, który chce wykorzystać mechanizmy grywalizacji do motywowania przedstawicieli handlowych celem podniesienia wyników sprzedażowych,
- odpowiedzialny za rekrutowanie pracowników lub pracujesz w agencji zatrudnienia oraz chcesz oprzeć procesy rekrutacyjne na mechanizmach grywalizacyjnych, angażując i motywując kandydata w nowoczesny sposób,
- marketing menedżerem lub brand menedżerem, lub product menedżerem – w swoje pracy odpowiadasz za nowoczesne metody interakcji z klientem i chcesz w skuteczny sposób angażować odbiorców w działania marki,
- project menedżerem odpowiedzialnym za wdrożenie grywalizacji w przedsiębiorstwie i koordynowanie projektów grywalizacyjnych, bądź też chcesz wykorzystać techniki grywalizacji w zarządzaniu swoimi projektami,
- szkoleniowcem lub trenerem, który chce prowadzić szkolenia z grywalizacji bądź też wykorzystać angażujące techniki grywalizacyjne, we własnych formach szkoleniowych,
- zainteresowany najnowszymi metodami owocnej realizacji celów biznesowych, społecznych czy edukacyjnych przy zastosowaniu grywalizacji – chcesz wprowadzić je do swojej organizacji (np. jesteś przedstawicielem NGO).
Czesne
3500 zł/semestr
Forma studiów
hybrydowe
Liczba godzin
2 semestry
Forma zaliczenia
praca końcowa
Dyrektor kierunku
Kontakt
Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl
Program studiów
BLOK I: Teoretyczne i praktyczne aspekty gier i grywalizacji
- Wprowadzenie do gier poważnych i grywalizacji
- Zarządzanie projektem kreatywnym
- Storytelling i marketing narracyjny
- Nowe technologie w rozwijaniu kluczowych kompetencji
- Komunikacja biznesowa oraz podstawy psychologii
- Prawne aspekty projektowania i produkcji gier
- Zabawa i gra – wprowadzenie do ludyzmu
- Teoria gier i teoria decyzji
- Wprowadzenie do teorii motywacji
- Tworzenie produktu w środowisku zwinnym
- Neurodydaktyka w praktyce
BLOK II: Koncepcje gry i projektowanie
- Gry – rodzaje i funkcje
- Wprowadzenie do mechaniki gier
- Typologia graczy
- Gry w edukacji
- Laboratorium: Projektowanie gier poważnych
BLOK III: Grywalizacja w praktyce
- Metodyka wdrażania gamifikacji biznesowej
- Analiza zastosowania metod grywalizacji w produktach digitalowych
- Grywalizacja w zarządzaniu zespołem oraz rekrutacji
- Grywalizacja w marketingu i sprzedaży
- Grywalizacja w edukacji i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia na odległość
- Labolatorium grywalizacyjne (projektowanie grywalizacji)
Seminarium