Studia podyplomowe:
Europejskie studia menedżerskie typu MBA
Dlaczego warto wybrać kierunek Europejskie studia menedżerskie typu MBA (określany też jako „polskie MBA”)?
> Poznasz elementy psychologii i sztuki komunikowania,
> zdobędziesz wiedzę na temat zarządzania strategicznego,
> zyskasz wiadomości z zakresu prawa gospodarczego,
> poszerzysz wiadomości dotyczące aspektów marketingowych,
> zdobędziesz niezbędną wiedzę na temat handlu międzynarodowego.
> Studia mają charakter interdyscyplinarny, dzięki czemu nauczysz się zarządzania wykorzystując wiedzę z różnych obszarów nauki.
Cel studiów:
Dowiesz się, jak być skutecznym menedżerem w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach handlowych, usługowych, produkcyjnych oraz jak wygląda organizacja sektora non-profit współpracującego z partnerami zagranicznymi.
Profil uczestnika:
Te studia są dla Ciebie, jeżeli:
> zajmujesz samodzielne stanowisko w korporacji międzynarodowej i jesteś odpowiedzialny za działalność na rynku europejskim,
> chcesz aplikować na stanowiska menedżerskie w przedsiębiorstwach,
> jesteś członkiem kadry menedżerskiej w małym lub średnim przedsiębiorstwie, lub w firmie rodzinnej i planujesz ekspansję na rynki zagraniczne oraz na rynek polski.
Po obronie pracy końcowej otrzymasz:
> dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
> świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).
Dyplom naszej szkoły uzyskali pracownicy m. in.: Delphi Poland, Papieska Akademia Teologiczna, Poczta Polska, Radio Kraków.
Czesne
3950 zł/semestr
Forma studiów
stacjonarna
Liczba godzin
						215 godzin
2 semestry					
Forma zaliczenia
praca końcowa
Kierownik merytoryczny
						dr Magdalena Dołhasz, 
prof. UEK					
Kontakt
						Koordynator kierunku
mgr Renata Padlikowska
Tel.  12 293 75 96
E-mail: renata.wojcik@uek.krakow.pl 					
Program studiów
- Moduł: Zarządzanie strategiczne – analiza i otoczenie przedsiębiorstwa, nadzór korporacyjny, audyt wewnętrzny, kontrola strategiczna.
- Zarządzanie zasobami ludzkimi – employer branding
- Zarządzanie projektami
- Międzynarodowe standardy rachunkowości
- Analiza i planowanie finansowe
- Rachunkowość zarządcza
- Rynki finansowe
- Prawo dla menedżerów – prawo cywilne, prawo patentowe, międzynarodowe prawo gospodarcze.
- Handel międzynarodowy i transakcje gospodarcze
- Moduł: Marketing i komunikacja rynkowa – zarządzanie relacjami z klientem, badania marketingowe, CSR, public relations – sytuacje kryzysowe, eco-marketing.
- Moduł: Kompetencje „miękkie” menadżera – autoprezentacja, wystąpienia publiczne, negocjacje, wizerunek menedżera.
- Ekologia i zielona transformacja
- Gra symulacyjna Project Board
- Gra certyfikowana Change Management
- Seminarium dyplomowe
Wykładowcy
 
						dr Jacek Bazarnik
 
						mgr Konrad Bąk
 
						mgr Krzysztof Biel
 
						prof. UEK dr hab. Beata Buchelt
 
						prof. UEK dr hab. Paweł Cabała
 
						dr Magdalena Dołhasz, prof. UEK
 
						Prof. UJ dr hab. Jarosław Flis
 
						prof. zw. dr hab. Bogusława Gnela
 
						dr hab. Artur Hołda prof. UEK
 
						mgr Anna Kaczmarczyk-Pocica
 
						dr hab. Tomasz Kafel prof. UEK
 
						mgr Szymon Konarski
 
						Krzysztof Misiołek Ph.D.
 
						mgr Agnieszka Pala
 
						Krzysztof Pawlak Ph.D.
 
						Prof. UEK dr hab. Jarosław Plichta
 
						mgr Jerzy Pocica
 
						dr Maciej Skocz
 
						dr Jerzy Skrzypek
 
						dr Adriana Paliwoda-Matiolańska
 
						dr Teresa Sławińska
 
						mgr Joanna Sobura
 
						mgr Lidia Wysoczańska
 
						prof. UEK dr hab. Agnieszka Żbikowska
 
						