Studia podyplomowe:
Europejskie studia menedżerskie typu MBA
Dlaczego warto wybrać kierunek Europejskie studia menedżerskie typu MBA (określany też jako „polskie MBA”)?
> Poznasz elementy psychologii i sztuki komunikowania,
> zdobędziesz wiedzę na temat zarządzania strategicznego,
> zyskasz wiadomości z zakresu prawa gospodarczego,
> poszerzysz wiadomości dotyczące aspektów marketingowych,
> zdobędziesz niezbędną wiedzę na temat handlu międzynarodowego.
> Studia mają charakter interdyscyplinarny, dzięki czemu nauczysz się zarządzania wykorzystując wiedzę z różnych obszarów nauki.
Cel studiów:
Dowiesz się, jak być skutecznym menedżerem w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach handlowych, usługowych, produkcyjnych oraz jak wygląda organizacja sektora non-profit współpracującego z partnerami zagranicznymi.
Profil uczestnika:
Te studia są dla Ciebie, jeżeli:
> zajmujesz samodzielne stanowisko w korporacji międzynarodowej i jesteś odpowiedzialny za działalność na rynku europejskim,
> chcesz aplikować na stanowiska menedżerskie w przedsiębiorstwach,
> jesteś członkiem kadry menedżerskiej w małym lub średnim przedsiębiorstwie, lub w firmie rodzinnej i planujesz ekspansję na rynki zagraniczne oraz na rynek polski.
Po obronie pracy końcowej otrzymasz:
> dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
> świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).
Dyplom naszej szkoły uzyskali pracownicy m. in.: Delphi Poland, Papieska Akademia Teologiczna, Poczta Polska, Radio Kraków.
Czesne
3950 zł/semestr
Forma studiów
stacjonarna
Liczba godzin
215 godzin
2 semestry
Forma zaliczenia
praca końcowa
Dyrektor kierunku
dr Magdalena Dołhasz
Kontakt
Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
Tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl
Program studiów
- Moduł: Zarządzanie strategiczne – analiza i otoczenie przedsiębiorstwa, nadzór korporacyjny, audyt wewnętrzny, kontrola strategiczna.
- Zarządzanie zasobami ludzkimi – employer branding
- Zarządzanie projektami
- Międzynarodowe standardy rachunkowości
- Analiza i planowanie finansowe
- Rachunkowość zarządcza
- Rynki finansowe
- Prawo dla menedżerów – prawo cywilne, prawo patentowe, międzynarodowe prawo gospodarcze.
- Handel międzynarodowy i transakcje gospodarcze
- Moduł: Marketing i komunikacja rynkowa – zarządzanie relacjami z klientem, badania marketingowe, CSR, public relations – sytuacje kryzysowe, eco-marketing.
- Moduł: Kompetencje „miękkie” menadżera – autoprezentacja, wystąpienia publiczne, negocjacje, wizerunek menedżera.
- Ekologia i zielona transformacja
- Gra symulacyjna Project Board
- Gra certyfikowana Change Management
- Seminarium dyplomowe