Digital Marketing Studia podyplomowe - Krakowska Szkoła Biznesu UEK | Krakow School of Business
Back

Krakowska Szkoła Biznesu UEK

Studia podyplomowe:

Digital Marketing

Dlaczego warto wybrać kierunek Digital Marketing?

> Zdobędziesz niezbędną wiedzę dotyczącą zasad zarządzania i planowania kampanii marketingowych w przestrzeni wirtualnej,
> nauczysz się planować i przeprowadzać skuteczne kampanie sprzedażowe w mediach społecznościowych i sklepach internetowych. 

Cel studiów:

Studiując kierunek Digital Marketing zdobędziesz i usystematyzujesz wiedzę oraz umiejętności praktyczne w zakresie marketingu cyfrowego i narzędzi wspierających działania marketingowe w Internecie. Przygotujesz się do skutecznego zarządzania marketingiem w firmie zorientowanej na działalność w sieci.

Profil uczestnika:

Studia podyplomowe Digital Marketing są dla Ciebie, jeżeli:

> pracujesz w działach marketingu,
> jesteś menedżerem odpowiedzialnym za planowanie i organizowanie kampanii marketingowych online, >kampanii realizowanych w mediach społecznościowych oraz sklepach internetowych,
> jesteś prywatnym przedsiębiorcą, który chce rozpocząć lub rozwinąć sprzedaż w Internecie,
wiążesz swoją przyszłość z digital marketingiem.

Czas trwania studiów oraz liczba godzin:

> Studia podyplomowe Digital Marketing odbywać się będą w trybie niestacjonarnym (zajęcia w soboty oraz w piątki lub niedziele). Wymiar studiów podyplomowych to 180 godzin.
> Czas trwania studiów podyplomowych: dwa semestry.

Po obronie pracy końcowej otrzymasz:

> dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
> świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).

Czesne

3250 zł/semestr

Forma studiów

stacjonarna

Liczba godzin

180 godzin
2 semestry

Forma zaliczenia

praca końcowa

Dyrektor kierunku


mgr Maria Bajak

Kontakt


Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
Tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl

Partnerem kierunku jest firma More Bananas

Program studiów

  1. Marketing – zarządzanie i strategie
  2. Prawo w digital marketingu
  3. Psychologia i zachowania e-konsumenta
  4. Marketing w mediach społecznościowych
  5. Marketing automation
  6. Pozycjonowanie stron internetowych i e-sklepów
  7. Efektywny E-commerce
  8. Planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych – wstęp do projektu zaliczeniowego
  9. Podstawy projektowania graficznego
  10. Video i content marketing
  11. Analityka internetowa
  12. Copywriting – redagowanie tekstów i ich optymalizacja
  13. E-mail marketing
  14. Narzędzia pracy marketingowca – storrytelling, GoogleAds, podstawy WordPressa
  15. Digital Marketing – studium przypadku
  16. Indywidualne konsultacje – projektu zaliczeniowego

Wykładowcy

mgr Maria Bajak

dr Magdalena Dołhasz

mgr Anna Ledwoń-Blacha

adw.dr Karolina Mania

dr Katarzyna Sanak-Kosmowska

mgr Agnieszka Gałczyńska

mgr Joanna Sobura

Łukasz Spendel

mgr Lera Rastsiazienka

mgr Wojciech Żywolt

Skip to content