Studia podyplomowe:
Digital Marketing
Dlaczego warto wybrać kierunek Digital Marketing?
> Zdobędziesz niezbędną wiedzę dotyczącą zasad zarządzania i planowania kampanii marketingowych w przestrzeni wirtualnej,
> nauczysz się planować i przeprowadzać skuteczne kampanie sprzedażowe w mediach społecznościowych i sklepach internetowych.
Cel studiów:
Studiując kierunek Digital Marketing zdobędziesz i usystematyzujesz wiedzę oraz umiejętności praktyczne w zakresie marketingu cyfrowego i narzędzi wspierających działania marketingowe w Internecie. Przygotujesz się do skutecznego zarządzania marketingiem w firmie zorientowanej na działalność w sieci.
Profil uczestnika:
Studia podyplomowe Digital Marketing są dla Ciebie, jeżeli:
> pracujesz w działach marketingu,
> jesteś menedżerem odpowiedzialnym za planowanie i organizowanie kampanii marketingowych online, >kampanii realizowanych w mediach społecznościowych oraz sklepach internetowych,
> jesteś prywatnym przedsiębiorcą, który chce rozpocząć lub rozwinąć sprzedaż w Internecie,
wiążesz swoją przyszłość z digital marketingiem.
Czas trwania studiów oraz liczba godzin:
> Studia podyplomowe Digital Marketing odbywać się będą w trybie niestacjonarnym (zajęcia w soboty oraz w piątki lub niedziele). Wymiar studiów podyplomowych to 180 godzin.
> Czas trwania studiów podyplomowych: dwa semestry.
Po obronie pracy końcowej otrzymasz:
> dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
> świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).
Czesne
3250 zł/semestr
Forma studiów
stacjonarna
Liczba godzin
180 godzin
2 semestry
Forma zaliczenia
praca końcowa
Dyrektor kierunku
mgr Maria Bajak
Kontakt
Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
Tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl
Partnerem kierunku jest firma More Bananas
Program studiów
- Marketing – zarządzanie i strategie
- Prawo w digital marketingu
- Psychologia i zachowania e-konsumenta
- Marketing w mediach społecznościowych
- Marketing automation
- Pozycjonowanie stron internetowych i e-sklepów
- Efektywny E-commerce
- Planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych – wstęp do projektu zaliczeniowego
- Podstawy projektowania graficznego
- Video i content marketing
- Analityka internetowa
- Copywriting – redagowanie tekstów i ich optymalizacja
- E-mail marketing
- Narzędzia pracy marketingowca – storrytelling, GoogleAds, podstawy WordPressa
- Digital Marketing – studium przypadku
- Indywidualne konsultacje – projektu zaliczeniowego
Wykładowcy

mgr Maria Bajak

dr Magdalena Dołhasz

mgr Anna Ledwoń-Blacha

adw.dr Karolina Mania

dr Katarzyna Sanak-Kosmowska

mgr Agnieszka Gałczyńska

mgr Joanna Sobura

Łukasz Spendel

mgr Lera Rastsiazienka
