Studia podyplomowe:
Digital Marketing
Dlaczego warto wybrać kierunek Digital Marketing?
> Zdobędziesz niezbędną wiedzę dotyczącą zasad zarządzania i planowania kampanii marketingowych w przestrzeni wirtualnej,
> nauczysz się planować i przeprowadzać skuteczne kampanie sprzedażowe w mediach społecznościowych i sklepach internetowych.
Cel studiów:
Studiując kierunek Digital Marketing zdobędziesz i usystematyzujesz wiedzę oraz umiejętności praktyczne w zakresie marketingu cyfrowego i narzędzi wspierających działania marketingowe w Internecie. Przygotujesz się do skutecznego zarządzania marketingiem w firmie zorientowanej na działalność w sieci.
Profil uczestnika:
Studia podyplomowe Digital Marketing są dla Ciebie, jeżeli:
> pracujesz w działach marketingu,
> jesteś menedżerem odpowiedzialnym za planowanie i organizowanie kampanii marketingowych online, >kampanii realizowanych w mediach społecznościowych oraz sklepach internetowych,
> jesteś prywatnym przedsiębiorcą, który chce rozpocząć lub rozwinąć sprzedaż w Internecie,
wiążesz swoją przyszłość z digital marketingiem.
Czas trwania studiów oraz liczba godzin:
> Studia podyplomowe Digital Marketing odbywać się będą w trybie niestacjonarnym (zajęcia w soboty oraz w piątki lub niedziele). Wymiar studiów podyplomowych to 180 godzin.
> Czas trwania studiów podyplomowych: dwa semestry.
Po obronie pracy końcowej otrzymasz:
> dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
> świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Dz.U. z 2021, poz. 478).
Czesne
3250 zł/semestr
Forma studiów
stacjonarna
Liczba godzin
180 godzin
2 semestry
Forma zaliczenia
praca końcowa
Dyrektor kierunku
mgr Maria Bajak
Kontakt
Menedżer kierunku
mgr Renata Wójcik
Tel. 12 293 75 96
E-mail:
renata.wojcik@uek.krakow.pl
Partnerem kierunku jest firma More Bananas
Program studiów
- Marketing – zarządzanie i strategie
- Prawo w digital marketingu
- Psychologia i zachowania e-konsumenta
- Marketing w mediach społecznościowych
- Marketing automation
- Pozycjonowanie stron internetowych i e-sklepów
- Efektywny E-commerce
- Planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych – wstęp do projektu zaliczeniowego
- Podstawy projektowania graficznego
- Video i content marketing
- Analityka internetowa
- Copywriting – redagowanie tekstów i ich optymalizacja
- E-mail marketing
- Narzędzia pracy marketingowca – storrytelling, GoogleAds, podstawy WordPressa
- Digital Marketing – studium przypadku
- Indywidualne konsultacje – projektu zaliczeniowego
Wykładowcy

mgr Maria Bajak

dr Magdalena Dołhasz

mgr Anna Ledwoń-Blacha

adw.dr Karolina Mania

dr hab. Katarzyna Sanak-Kosmowska, prof. UEK

mgr Agnieszka Gałczyńska

mgr Joanna Sobura

Łukasz Spendel

mgr Lera Rastsiazienka

mgr Wojciech Żywolt
Marketing internetowy studia
Studia podyplomowe Digital marketing na KSB UEK mają na celu przybliżenie słuchaczom sposobów wykorzystania internetu do działań marketingowych. Jest to połączenie wiedzy i umiejętności praktycznego wykorzystania marketingu cyfrowego w jego różnych obszarach. Kompleksowe ujęcie pozwala zrozumieć zasady działania strategii w wielu kanałach i całościowe zarządzanie e-marketingiem. Wykładowcy z dużym doświadczeniem przekażą Ci niezbędne informacje i wyposażą w kompetencje, które pozwolą Ci zdobyć przyszłościowy zawód albo podnieść kwalifikacje i umiejętności, w wyniku czego zwiększy się Twoja możliwość awansowania na wyższe stanowisko.
Digital marketing – studia podyplomowe
Studia marketing online są przeznaczone dla wszystkich osób, które pracują w dziale marketingu, dla menedżerów odpowiedzialnych za planowanie kampanii, a także tych, którzy szukają nowych rozwiązań marketingowych dla swojej firmy. Wiedza i umiejętności zdobywane podczas studiów podyplomowych z marketingu internetowego są potrzebne na stanowiskach, takich jak specjalista lub menedżer ds. marketingu, e-commerce, mediów społecznościowych, analityki internetowej i innych. Jeżeli dążysz do pracy w jednym z tych zawodów lub chcesz rozwijać się w kierunku e-marketingu i poszerzyć swoją wiedzę, studia podyplomowe Digital marketing będą dobrym wyborem. Ogromne znaczenie internetu i uniwersalność wiedzy przekazywanej podczas wykładów mogą się przydać również w innych zawodach i branżach. Poznaj kompleksowo online marketing, w tym elementy prawa, psychologii i efektywnego wykorzystania różnych kanałów internetowych na KSB UEK.
Czym jest online marketing?
Marketing internetowy to wszelkie działania mające na celu promowanie w sieci danego produktu, usługi, profilu w mediach społecznościowych, czy strony lub sklepu internetowego. Z pomocą takich działań można uzyskać lepszą widoczność wśród użytkowników, zbudować świadomość marki albo stać się liderem w branży. W czasach, w których zdecydowana większość społeczeństwa korzysta z dobrodziejstw internetu, digital marketing jest jednym z najlepszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Jest to jednak bardzo szeroki obszar, w jego skład wchodzi między innymi e-mail marketing, reklamy płatne PPC, pozycjonowanie SEO, optymalizacja strony pod kątem UX, content marketing, czy też działania w mediach społecznościowych.